Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Το ποδήλατο του Περικλή!




Ο μικρός Περικλής μπήκε στην κουζίνα όπου η μαμά του ετοίμαζε βραδινό. Πλησίαζαν τα γενέθλιά του και σκέφτηκε ότι ήταν μια καλήευκαιρία να πει στη μαμά του τι δώρο ήθελε. "Μαμά", είπε ο μικρός Περικλής "θέλω ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου".Ο μικρός Περικλής ήταν ένας φασαρτζής του κερατά. Και στο σχολείο και στο σπίτι όλο μπελάδες δημιουργούσε. Έτσι λοιπόν η μαμά του τον ρώτησε αν πιστεύει ότι το δικαιούται το δώρο."Φυσικά", είπε ο μικρός. Η μαμά του, χριστιανή γυναίκα, ήθελε να βάλει τον γιο της να σκεφτεί τησυμπεριφορά του όλο τον χρόνο που είχε περάσει. Έτσι του είπε να πάει στο δωμάτιό του και να σκεφτεί πως φέρθηκε όλουςτους μήνες από τα προηγούμενα γενέθλιά του.Και μετά, του είπε, να γράψει ένα γράμμα στον θεούλη και να εξηγείγιατί αξίζει το ποδήλατο! Έτσι ο μικρός Περικλής πήγε στο δωμάτιό του και άρχισε να γράφει:

-ΓΡΑΜΜΑ 1ο-
Αγαπητέ Θεούλη,
Ήμουν πολύ καλό παιδί φέτος και θάθελα ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου.Το προτιμώ κόκκινο.Ο φίλος σου,Περικλής
Ο Περικλής όμως ήξερε ότι αυτά που έγραψε δεν ήταν αλήθεια.Δεν ήταν και τόσο καλό παιδί.Έτσι, έσκισε το πρώτο γράμμα και ξανάρχισε.

-ΓΡΑΜΜΑ 2ο-
Αγαπητέ Θεούλη,
Είμαι ο φίλος σου ο Περικλής.Ήμουν καλό παιδί φέτος και θάθελα ένα κόκκινο ποδήλατο για τα γενέθλιά μου.Σ' ευχαριστώ
Ο φίλος σου Περικλής
Ήξερε όμως ότι ούτε αυτό ήταν αλήθεια.Έτσι, έσκισε και αυτό το γράμμα και άρχισε ξανά.

-ΓΡΑΜΜΑ 3ο-
Αγαπητέ Θεούλη,
Ήμουν εντάξει τη χρονιά που πέρασε.Θα 'θελα ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου.Περικλής

Ο Περικλής ήξερε ότι ούτε αυτό το γράμμα μπορούσε να το στείλει στο Θεό.
Έτσι έγραψε το...

-ΓΡΑΜΜΑ 4ο-
Θεέ ξέρω ότι δεν ήμουν καλό παιδί φέτος.Λυπάμαι πραγματικά.Θα γίνω καλό παιδί όμως αν μου στείλεις ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου. Σε παρακαλώ...
Ευχαριστώ Περικλής
Ο μικρός ήξερε όμως, ότι ακόμη κι αν έλεγε αλήθεια, αυτό το γράμμα δενθα του έφερνε το ποδήλατο. . .Τώρα πια ανησύχησε!!!
Πήγε στην κουζίνα και είπε στη μαμά του ότι ήθελε να πάει στην εκκλησία.Η μαμά σκέφτηκε ότι το "κόλπο" της είχε πιάσει, μιας και είδε τονμικρό να είναι σκεφτικός και λυπημένος."Πήγαινε, αλλά νά γυρίσεις γρήγορα".Ο Περικλής πήγε στην εκκλησία της γειτονιάς. Μπήκε μέσα κι έριξε μια ματιά γύρω του να δει αν ήταν κανένας άλλος εκεί. Προχώρησε προς το ιερό και βρήκε μια εικόνα της Παναγίας. Πολύ προσεκτικά την ξεκρέμασε και την έχωσε κάτω από το παλτό του και έφυγε από την εκκλησία τρέχοντας.
Μπήκε γρήγορα στο σπίτι του, χώθηκε στο δωμάτιό του και πήρε μολύβι και χαρτί.

-ΓΡΑΜΜΑ 5ο-
Θεέ!!
Έχω στα χέρια μου τη μάνα σου.
Αν θέλεις να την ξαναδείς, στείλε μου το ποδήλατο.
Ξέρεις ποιος!!

clopyright απο τον ZOOMAN

may the force be with you
& remember "A verbis ad verbera"

Copyright © Demetrios the Traveler